A delightful story about a little boy who loves the sea and a little girl who loves this boy. Both live in a tiny fishing village where the boy spends a lot of his time at the jetty. How on earth can Minnie attract his attention? The boy doesn’t seem to take any notice of her – until one day unrequited love saves his life.