Love can be quite disconcerting, as a robot named Sheldon discovers. He falls in love with Francesca and, all at once, the world is a much more beautiful place. What’s more, the rules he followed, simply don’t apply any more. Francesca has opened his eyes. But love can be demanding and – even for a robot – means making sacrifices.