Japu and Antti are good friends. Or perhaps even more than that? They spend one of those long Scandinavian summer nights together, wandering about their home town, spraying graffiti onto one of the shop windows – and end up kissing.
There certainly is a border between platonic and romantic love but, in Hannaleena Hauru’s experimental short, this border is rendered porous by juxtaposing two temporal levels.