Jessi is eleven and longs to go back to the place where she spent her early childhood. She has an important role to play in the life of her mother, who has been in prison for several months. Since her older sister Bibi broke off all contact with their mother Jessi is now her mother’s only contact to the outside world. Mariejosephin Schneider: “We wanted to tell this story by staying as close as possible to the character of the girl. This meant having complete trust in our young protagonist. It was important to us not to attempt any crude psychology, not to judge, but rather to observe.”