Deep in the forest of Ponia, Nini and Nana, two fortune tellers, sing a traditional song that has been passed down through the ages. The lyrics are unique and distinctive, and unlike any other known languages. Their mystical tune breathes new life into the forest, stimulating rejuvenation.