It’s Leo’s tenth birthday. One of his grandmothers gives him socks, the other underwear. His grandfather gives him a Super-8 camera which Leo uses to tell this story: he tries to exchange the presents and discovers that Monica Lewinsky is Jewish, that Bill Clinton is President of the USA and that the numbers on his grandparents’ arms are the reason why he is so chubby and his old camera isn’t worth a thing.