Killer has been working for Agent for 155 days now. Business couldn't be better. But Killer begins to question the professional code on which he operates. Agent (a woman) takes care of his bookings, gets rid of the evidence after each 'job', and seems a little too concerned about where he is or where he has been, what he's been up to, and how he lives. But 'business is business' ... and no matter how great a working relationship is, it shouldn’t be confused with love.
Loving a stranger is easier than loving your boss. Killer has to move on. […] [So] he goes off with Punkie, who he has picked up somewhere, on a roller-coster of excess.
People vanish, but memories remain. Punkie has living proof of this. She firmly believes that Killer and Agent need to overcome their loneliness and arranges a meeting between the two of them: for the first – and perhaps last – time.