In December 1993 three young people, two boys and a girl, committed two cold-blooded murders with the intention of robbing their victims. The names of their two unfortunates were on a list in the girl's possession.
They reckoned they would need ten million Francs to realise their dreams. There was nothing about the youths or their social circumstances to suggest that they might act in this way. So why did they commit such a crime?