Sebbe’s life is by no means easy. His mother often has to work nights and when she comes home tired in the morning she’s often irritable. She’s been known to fly off the handle – even sending objects flying out of the window! Things aren’t much better at school where Sebbe is the victim of rough-house bullying. No wonder that the boy prefers his own company and enjoys wandering about the scrap yard where nobody tries to pull the wool over his eyes or tell him what to do. This is a place where he can find the most amazing bits of scrap metal and put them together to his heart’s content. A place where he can really let off steam and – best of all – make things explode!
Can anybody hear me? - The director - the winner of the prize for Best First Feature Film - at the Press Conference.