With Joni’s first university term fast approaching, Laser asks his sister for a favour: he wants to meet their biological father. Being eighteen, Joni is able to submit a formal inquiry. Although she is not convinced that it is a good idea, she agrees and, just a few days later Paul gets in touch. He invites the two siblings to pay him a visit at his trendy organic restaurant.