But then, one day, Fish-Winkler is found dead in his shop. As the area’s community policeman, Holger’s father takes charge of the case, which – initially at least – turns about to be a great fillip for Holger’s status. But the investigations soon grind to a halt and, before long, Holger’s father no longer has any more interesting pieces of information to offer. And so Holger decides to take on the case – if only to earn a bit of respect on Boxhagener Platz.