Sam and Billy are growing up in the same village. The two friends are inseparable. But then Sam discovers that Billy will soon be moving to the city and, from this point on, their friendship begins to go awry. Unspoken criticism and repressed feelings come to the fore and force Sam to think about how she wants to live her life in future.