Chinese director Wang Xiaoshuai’s eighth film concentrates on life in modern China. This is the story of people who have found a niche and live prosperous lives in a flourishing Chinese economy. An unforeseen event calls into question everything they have achieved. All at once they find themselves confronted with things such as love, responsibility, loyalty and morals. In the end a series of fundamental, philosophical issues come to the fore.