Bo's job is watching. At the Criminal Intelligence Bureau of the Hong Kong Police Department, the young woman observes criminals. In her very first case, she's confronted with the inscrutable mastermind of a jewelry theft. A dangerous game of cat and mouse begins in the streets of Hong Kong Central, which unavoidably throws the rookie off.