Lily McKinnon works as a waitress at a fast food restaurant and, because she isn't a particularly good waitress, she isn't very popular. Everything about Lily is wrong somehow: her clothes, her walk, and the things she says. Just about everything. Nevertheless, she is possessed of an unshakable optimism. And she has a big heart for all the troublesome and encumbered people of this world. One day Lily has a revelation. Jarrod Lough, a guy that comes to the burger joint every day for lunch, has exactly the same birthmark on his lip that she has! Now if that isn't a sign ... But Jarrod is much more interested in Lily's good-looking colleague than in the kooky waitress with her kooky mole.
Jarrod was always a loser. Even at school. Somebody who has always seemed to outdo him - even then - is Eric Elisi. Now Jarrod decides the time has come to take his revenge. He challenges Elisi to a showdown in their old schoolyard. Lily becomes his loyal supporter. The two misfits are anything but a perfect couple. But, who knows, maybe Lily might just be a good catch after all; someone for whom it's worth going into battle ...