Filmmaker Todd Verow revisits his own youth for his latest work. The films main character is Joe, who, like the director, grew up in Bangor in Maine. Joe lives with his single mother and older sister Theresa on a notorious council estate called Capehart Projects. Molested at the age of ten, Joe nevertheless decides to keep the incident to himself. He befriends an older artist named Victor and moves in with him, hoping to escape Bangor with his help.