The film revolves around two young Palestinian men Khaled and Said who have been friends since childhood. They are both recruited to carry out a suicide bombing in Tel Aviv. The two men are allowed to spend what is presumably their last night alive with their families. However, since absolute secrecy must be maintained and they can tell nobody of their mission, theirs can be no proper farewell.