He's just happy: Director Ermanno Olmi beaming at fans on his arrvial at Berlinale Palast.
She likes the Berlinale and Berliners like her: Valeria Bruni Tedeschi, a member of last year's International Jury, is to be seen in two films at this year's festival: Crustacés et Coquillages in Panorama and Tickets in Competition, which premiered that night.