Co-director Jakob Hüfner has read something in the paper: the reviews were splendid.
Jakob Hüfner and Jörn Hintzer, co-directors of German parody Measures to Better the World, calling their team to the stage after the premiere of the Perspektive film in Cinemaxx 3.