I Like To Work (Mobbing)Anna is a divorcee and a single mother. She and Morgana have always got on well. Or at least they did up until now. Then, all at once, Anna collapses and, under the pressure of constant humiliation, she has a nervous breakdown and falls ill. From this point on, she stops worrying about Morgana although her friend could just perhaps be the key to finding a solution for the whole situation . . .