Actor Jonah Hill (The Wolf of Wall Street) has paid great attention to detail in order to resurrect the 1990s for his directorial debut. His story of a teenager’s difficult search for recognition and the right friends unfolds with great ease and plenty of music. Replete with mixtapes, VHS camcorders, Nintendo PlayStations and a good dose of nostalgia, Hill’s 16mm film takes us into the world of a boy who is testing his limits and is in danger of growing up too quickly. And on the soundtrack, in addition to film music supplied by Trent Reznor (Nine Inch Nails) and Atticus Ross, we are treated to the songs of Nirvana, The Mamas & the Papas, Cypress Hill, Souls of Mischief and Seal.