Félix Blume, born in France in 1984, is a sound artist and sound engineer who lives and works between Mexico and France. He uses sound as basic material in sound pieces, videos, actions, and installations. His sound pieces have been broadcast in radios worldwide and he has participated in international festivals and exhibitions.