Getting close and backing away again, a zoom lens on love. But it’s love itself that triggers this zooming-in on the other in the first place. She poses in front of the camera, naked. ‘Why are you doing that?’ he asks. ‘Because I love you.’ Francisco Borrajo combines short sequences shot in Super 8 and Super 35: lucid (recollected) images of a relationship, intimate and warm - even as the perspective progressively zooms further and further out.