The car journey to Arcadia – a small town in sunny California – takes several days. This is where Dad and the three kids are heading in their estate car packed to the brim. At the beginning of their trip everyone is in fine spirits. Apparently, it’s just another relocation, the future looks bright and Mum will be joining them soon. But it soon occurs to twelve-year-old Greta that something’s not right. What is Dad hiding from them? And what does her teenage sister know that she doesn’t?