Augustín leads a fairly dissolute lifestyle. But then, in the midst of one of his long nights of partying, Christ suddenly appears before him. The vision changes everything. Vacillating between hope and anxiety, Augustín begins to realise that he must be a saint. All he needs now is an opportunity to put his sainthood to the test. And he would do anything for such an opportunity . . .