Mikhail shows more than a passing interest in Sylvie. But Sylvie is living with Jamel, a thirty-year-old North African who has fallen out with his family and who, like Sylvie, sometimes goes out on the game. Sylvie makes a surprising decision in that she decides not to chose one partner to the exclusion of the other. Why shouldnt they simply continue as a trio?