After a long sojourn in New York, Charlotte returns to Berlin where she tries to get back into the cosy lifestyle and the group of friends she used to know. With nothing but an evening dress and 5 euro to her name, she hopes to somehow be able to pick up where she left off. Step by step, however, Charlotte comes to realise that she can neither escape her past nor dictate her future.