A film in red and blue, a light show of fire and water. Flames and waves create abstract shapes that move to the sound of Richard Wagner’s “Magic Fire”. But red and blue are also the colours adorning a package of Muratti Ariston Gold, “Germany’s most refined, admittedly best cigarette”, that we see in close-up at the end of this commercial.