Cassandra Gardiner is an Anishinaabe Algonquin filmmaker, curator and writer from Kebaowek First Nation. She produced the short documentary Jewels Hunt, supported by ITVS and TFI and broadcast on PBS Independent Lens. She is a passionate arts activist within Indigenous communities and has worked as a film mentor across Canada.