The screenplay writer, the producer, the director and the composer pose for the photographers.
The director has worked on a number of projects for British television. His long-standing collaboration with writer Jack Thorne has resulted in work including the drama Help, the remake of The Secret Garden and the award-winning series National Treasure. In 2023, he joined Park Chan-wook and Fernando Meirelles in directing the television series adaptation of the Pulitzer Prize-winning novel “The Sympathizer”. He has received numerous accolades for his work, including three BAFTA Awards, four Royal Television Society Programme Awards, two International Emmys and a Peabody Award.