Seventeen-year-old Kellou has been granted supernatural powers she cannot understand. Troubled and hesitant about how to manage such an unsettling gift, she is filled with uncertainty until the day her path crosses that of Aya, a woman in her forties. It is an encounter that will intertwine their individual destinies. Aya already knows that Kellou possesses a power. She also knows that Kellou’s mother died in childbirth: Aya was there to assist with the birth and thus heard the dying woman’s final words. As her own time draws to a close, Aya – who fears the disappearance of the mystical, pantheistic world she and Kellou share, where the visible and invisible converge – entrusts the younger woman with keeping this world alive.