The director achieved her first critical success with the web series Dominos which won Best Digital Series at Canneseries. Her debut short film Lune premiered in competition at Clermont-Ferrand and went on to screen at over 40 international festivals. In 2021, she participated in the TIFF Directors’ Lab. Her work first appeared at the Berlinale in 2023 when her second short fim Gaby les collines was selected for the Generation section.