The director, screenwriter and producer was born in Singapore in 1984. He gained international attention with his debut feature film Ilo Ilo, which won the Caméra d’Or at Cannes and four Golden Horse Awards along with over 40 other prizes. His second feature, Wet Season, premiered at Toronto. His English-language debut Drift premiered at Sundance and The Breaking Ice in Un Certain Regard at Cannes. Wo Men Bu Shi Mo Sheng Ren completes his Singapore “Growing Up” trilogy and is the first Singaporean film to be selected for the Berlinale Competition.