Born in 1984. The director’s films have been selected for Cannes, Locarno, Durban and Jeonju. His work has also been studied at several universities, including NYU and San Diego. His short film Fantasmas has been recognised as one of the most influential Brazilian short films of the century. He is also a published author and is currently preparing for the release of his second book, a collection of short stories.