Koxi is a Luxembourg filmmaker and composer. She studied at the Academy of Media Arts Cologne and founded the film production company paradies in 2014 with Antonio De Luca. In 2018 she was nominated for the Luxembourg Film Prize for her film Casting a Woman. She has collaborated with De Luca on over 30 film scores. As a composer, she was invited to Cannes in 2024 with the film Immaculata and was nominated for the German Film Award (Lola) for Vergiss Meyn Nicht. In 2025 she directed her first feature film, Liebhaberinnen, based on the novel by Elfriede Jelinek.