Early one morning, Josephine and her father Damien are on the way to the park to play football together when they see a jogger being sexually assaulted by a stranger. Damien chases after the man. In the aftermath, Josephine asks what the man was doing to the woman but her dad dodges the question. When Josephine looks up the word “rape”, she starts to see the world as an increasingly dirty, dangerous place. Damien tries to cope with the situation by enrolling Josephine in Kung Fu classes, but he fails to address her emotional trauma. Josephine increasingly displays violent outbursts in school and divides her classmates into friends to protect and foes to protect herself from. A conflict emerges between her parents that causes further instability in Josephine’s life. As she seeks to understand what she has witnessed, and the part she has to play in the search for justice, Josephine starts to take control of her own safety and grows wise beyond her young years.