The Dutch filmmaker lives and works in Ghent, Belgium after graduating from the city’s Royal Academy of Fine Arts in 2023. Her graduation film Baldilocks premiered in Berlinale Shorts and went on to screen at festivals including Courtisane, Karlovy Vary, Seminci Valladolid, Lago Film Fest and at the Barbican in London. Her work depicts her daily reality in an intimate way, focusing on the banal as something important and worthy as individuals search for solace and care for one another.