Born in Caserta, Italy in 2000. He is the founder of Onirica Pictures, an independent production collective with which he has directed, produced and written several short films which have screened across Italy. After graduating with a degree in screenwriting from the Civica Scuola di Cinema Luchino Visconti in Milan, he is currently studying anthropology at Sapienza University in Rome.