Eleven-year-old Chito and his 16-year-old brother Rockío live on the outskirts of Lima where the living and the dead coexist. On the rooftop of their home, Chito takes care of the carrier pigeons that transport small loads of drugs for his brother’s business. Up there, closer to the sky, Chito feels a sense of freedom and a connection with the invisible. The neighbourhood rises up among dusty streets and a cemetery that functions as a football field, playground and refuge. Here, Chito and his friends are growing up between work and graves, oblivious to the violence that surrounds them. But one afternoon during a football match, chaos erupts: his brother and another boy are murdered. The rituals of collective mourning fail to help Chito deal with his loss and his thoughts turn to revenge … Up above, between the noise of the neighbourhood and the beating of wings, life and death merge in the same sky that the pigeons cross.