Audiences will be shaken not stirred by this chronicle of a planned suicide. Leaving Las Vegas, searingly unemotional and unsentimental, was based on an autobiography. Only the bar jazz score by Mike Figgis and Sting’s dulcet singing soften its flintiness. The Super 16 camera negative provided the basis for the 4K restoration. The smaller camera was necessary for the authentic shots in Las Vegas’ streets and casinos that are key to this realistic film drama.