The filmmaker describes her directing style as free, intuitive and spiritual – like a bird in flight. She has directed eight short films and co-directed the web series DNA Gastronômico as well as the television series Negro Muro. Her debut feature film, Quatro Meninas, won three awards at the Brasília Film Festival and was selected for the Rio Film Festival and the São Paulo International Film Festival.