The screenwriter and director is based in Berlin and Tel Aviv. His work was first presented at the Berlinale in 2017 when his short film Seven Minutes screened in the Generation section. His films have also been selected for festivals including the Venice Biennale, Locarno and BFI London and have won multiple awards. His series Gimel was broadcast on Arte and Ynet and has been streamed over a million times. He is currently developing new projects in the US and Germany.