The director’s work is driven by the authenticity and rawness of non-fiction cinema. His films have screened at documentary festivals in Amsterdam and Toronto, among others, and at the Sundance Film Festival. His debut theatrical feature-length documentary Time Trial followed the cyclist David Millar on his last Tour de France. In 2019, he co-founded the production company Parcel of Rogues with Sonja Henrici.