Born in Akron, Ohio, the work of the trans multimedia artist (he/they) revolves around themes of bodies, homes, cyclical violence and queer identity. They have been working with survivors of domestic violence and sexual assault for over 15 years, generating events, writings, books and short films with a special focus on fellow trans people and childhood sexual abuse survivors.
The work of the film and theatre artist (he/him) is based in his communities as a gay Black trans man, theatre kid and New Yorker. He made his acting debut in 2019 in the Peabody Award-nominated television drama David Makes Man. “Teen Vogue” named him one of its “20 Under 20 Queer Artists and Activists to Watch”.