Ten-year-old Rabia discovers that the only school in her village has closed. Rumour has it that the school is haunted and the teacher is possessed by a jinn. A fellow pupil brags that he is now going to a boys’ school in the neighbouring village. Jealous and confused, Rabia goes around asking the adults what is going on, but only receives vague responses. As the rumours about the haunted school take over the village, Rabia increasingly comes to doubt them. She dares the village kids to go into the school and exorcise the jinn. But this leads to devastating consequences. Ultimately, Rabia is left with the choice of either becoming a servant or doing something drastic to be able to go to school again. She decides to make a sacrifice, unleashing magical forces.