Born in Buenos Aires, Argentina in 1998, the director is chiefly known as an actor. He played the lead role in El Ángel (directed by Luis Ortega), which premiered at Cannes. His performance in this film, and in Simon de la montaña (directed by Federico Luis), which also premiered at Cannes, won him the Best Actor award at several international festivals. He has also appeared in the series Narcos, Fanático and El Marginal, and completed a course in documentary, intimacy and staging with the Argentinian filmmaker Manuel Abramovich.