We bid farewell to Kino Arsenal on Potsdamer Platz with this repeat presentation of Franziska Pierwoss and Siska’s cinema project, which was part of the Forum Expanded group show in 2022.
Siska a.k.a Elie Habib presents Das Kino Projekt, a traveling movie theater screening an archive of amateur analog film, on Super 8 and 16mm, side by side with video works from international visual artists and filmmakers.