A new version of Hari from Andrej Tarkovsky’s Solaris encounters two other undead from film history: Godard's Nana and Antonioni’s Giuliana who, following a sex change, has now become Julian. Lost in an abandoned forest clearing, the three characters attempt to put an end to their past: to “find their end,” to “bury history,” to kill themselves, to beat each other to death. The plot is organized around a burial that never comes to a close and so becomes an endless burial loop. The three characters are captured again and again in a present that repeats in variations.
The filmmaker grew up in Budapest, Hungary where she studied visual arts, fashion and then animation. Her first short film Entropia premiered in Berlinale Shorts and won the Teddy Award. Her following short, 27, screened at Cannes and won the Short Film Palme d’Or. In 2025, she participated in the Cinéma de Demain residency and continued developing her new projects in Los Angeles with the support of a grant from the California Institute of the Arts. Her work explores the boundaries between tradition and experimentation.