Summer in Bouloc, a small village in the south of France. It is extremely hot and all lies abandoned. The streets are deserted, devoid of people. Eighteen-year-old Joshua wanders around aimlessly. Single-family homes, rows of swimming pools. It is the memories of his best friend Silvain’s suicide that guide him and that he reads in the walls of the houses. Joshua does not want to continue living either. He already belongs to the world of the dead, but still has to take care of his brother before he can cross over completely. He must find a family for him. His brother ought to be saved, even without him. Joshua commences his search.