The director, screenwriter and producer was born in São Paulo, Brazil in 1979. Her most recent feature film Meu nome é Bagdá won the Grand Prix of the International Jury in the Generation 14plus section of the 2020 Berlinale. She has also directed fiction and documentary films for Brazilian television. Her TV series De menor is inspired by her eponymous debut feature film which premiered at San Sebastián and went on to win Best Film at the Rio de Janeiro International Film Festival.